FAQ - kommer ikke på nett / fellesfeil | GlobalConnect
PrivatBedriftBorettslag

Tilbake

Se om det er en fellesfeil i ditt område:

Aktive

  • Oslo – Kampheimveien 34 – 24.04.2024
    Vi har mistet kontakt med en/flere av våre sentraler i område og du kan derfor være uten internettforbindelse for øyeblikket.
    Vi er på saken og forsøker å rette feilen så fort som mulig.
    Vi beklager ulempene dette måtte medføre og takker deg for din tålmodighet!
    Sist oppdatert: 25.04.2024 kl. 22:00

Vi har for øyeblikket ingen kjente feil i vårt nettverk

Tidligere

  • Lørenskog – Fjellveien  – 24.04.2024
  • Oslo – Bjerregaards gate  – 23.04.2024
  • Oslo – Bergensveien 4 – 22.04.2024

Var det en aktiv fellesfeil?


Fant du ikke det du leter etter?

Bli kunde hos oss

Få en oversikt over våre produkter, priser og abonnementsvilkår.

Leveranse og installasjon

Detaljer om installasjon, forberedelser, tidslinjer og utstyr.

Abonnement og faktura

Administrasjon av abonnement, faktura, personvern, eierskifte, flytting, angreskjema og oppsigelse.

Hjelp med internett og TV

Se om det er en feilmelding i ditt område, få hjelp med feilsøk og se brukerveiledninger.

Er du bedriftskunde? Klikk her

2024-02-27