Hva kan vi
hjelpe
deg med?

Se svar på ofte stilte spørsmål, kontakt
oss via kontaktskjema eller på telefon 08150 

Kontakt oss

Send oss en melding via kontaktskjemaet under, eller kontakt oss på telefon 08150.

Trenger du fakturakopi eller vil gjøre endringer i ditt abonnement? Aktiver Min Side.

Henvendelsen gjelder

Klage til Broadnet

Broadnet jobber kontinuerlig for å skape gode kundeopplevelser. Har du likevel til tross for dette, hatt en opplevelse som du er misfornøyd med – har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig? Her kan du klage til oss.

Vi påbegynner behandling av klagen senest neste virkedag og du vil bli kontaktet av vår klagekoordinator. Vi tilstreber å avslutte behandlingen av klagen innen 3 virkedager. Enkelte komplekse saker kan ta maksimalt 10 virkedager. Vi gjør oppmerksom på at en pågående sak hos kundeservice ikke vil bli behandlet av klagekoordinator før den er avsluttet og konkludert.

Klage på tjenester

Brukerklagenemnda er en nøytral og uavhengig nemnd som skal sikre en rimelig, rettferdig og hurtig behandling av tvister mellom brukere og tilbydere av elektroniske kommunikasjonstjenester. Brukerklagenemnda kan behandle klager fra bedrifter med inntil 10 årsverk. Klage på tjenester må først rettes til Broadnet. Hvis du får avslag hos Broadnet, kan du klage til Brukerklagenemnda.

check_60px_ny

Kundeservice

Telefon

08150
04900 (wholesale-kunder)

Kontaktskjema

 

Informasjon om eskalering